Kävijälaskuri

Käyntejä kotisivuilla:541864 kpl

Liity jäseneksi

Jäsenmaksu v.2024 on 20 euroa/henk. ja alle 18v.5 euroa/henk. Käytä viitenumeroa. V.2024 jäsenmaksun viite on1151.Jos maksat toisen henkilön maksun, silloin a.o.nimi viestikenttään.

Satunnaiset kuvat

Jäseneksi liittymisasiaa

Saat monipuolista tietoa puutarhanhoidosta ja pääset mukaan iloiseen puutarhaharrastajajoukkoon.

Puutarhaseura järjestää jäsenilleen erilaisia tapahtumia ja retkiä, joihin olet tervetullut!

Jäsenmaksu vuonna 2019 on 15 euroa/henkilö ja alle 18-vuotiailta 5 euroa.

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen puutarhakulttuurista kiinnostunut henkilö. Yhdistyksen säännöt löydät kotisivuiltamme, joihin voit tutustua ennen jäseneksi liittymistä.

Jäsenmaksun voi suorittaa Ylä-Savon Puutarhaseuran tilille FI22 5068 0620 0547 40 Pohjois-Savon Op. Lasku lähetetään liittymisesi jälkeen ja jatkossa vuosittain keväällä.

Jäseneksi voit liittyä lähettämällä "Liity jäseneksi"-painikkeella olevalla lomakkeella.  Jäseneksi liittyessä tulee Sinun ilmoittaa nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi.

Jäsenetuina puutarhaseura tarjoaa yhdistyksen jäsenille matkat 15 euroa/matka edullisemmin kuin ei-jäsenille. Myös retkillä saattaa olla extra-jäsenetuja.

Pääsääntönä on, että koulutukset järjestetään jäsenille maksutta.

Jos olet jo jäsen,

Mikäli et ole saanut jäsenpostia maalis-huhtikuussa, ota yhteyttä jäsenrekisterinhoitajaan.

Muistathan ilmoittaa jäsenrekisterinhoitajalle jäsentietomuutoksesi.

Sähköpostitse ylasavonpuutarhaseura@gmail.com

Muutoksella varmistat, että saat jäsenpostia vuosittain. Jäsenyytesi pysyy voimassa maksamalla vuosittain yhdistyksen jäsenmaksun. Lasku jäsenmaksusta tulee aina Pihapiiri-tiedotteen mukana.

Vuosittain palautuu useita jäsenposteja takaisin yhdistykselle, koska osoitetiedot ovat tuntemattomat ja muuttuneet.