Kävijälaskuri

Käyntejä kotisivuilla:569976 kpl

Liity jäseneksi

Jäsenmaksu v.2024 on 20 euroa/henk. ja alle 18v.5 euroa/henk. Käytä viitenumeroa. V.2024 jäsenmaksun viite on1151.Jos maksat toisen henkilön maksun, silloin a.o.nimi viestikenttään.

Satunnaiset kuvat

Kukka-Kaisan taimisto Kalajoella
Piha ja puutarha Ylivieska
Jensenin perennatarha
Pöyhösen piha Kurkimäessä
Kurkimäen pihan istutusryhmää
Asukaspuisto Juankoski
Yksityispiha Juankoski

Jäseneksi liittymisasiaa

Saat monipuolista tietoa puutarhanhoidosta ja pääset mukaan iloiseen puutarhaharrastajajoukkoon.

Puutarhaseura järjestää jäsenilleen erilaisia tapahtumia ja retkiä, joihin olet tervetullut!

Jäsenmaksu vuonna 2024 on 20 euroa/henkilö ja alle 18-vuotiailta 5 euroa.

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen puutarhakulttuurista kiinnostunut henkilö. Yhdistyksen säännöt löydät kotisivuiltamme, joihin voit tutustua ennen jäseneksi liittymistä.

Jäsenmaksun maksetaan Ylä-Savon Puutarhaseuran tilille FI22 5068 0620 0547 40. Lähetämme toukokuussa jäsenille Pihapiiritiedotteen. Tiedotteeseen on liitetty  informaatio  jäsenmaksun suorittamisesta. Erillistä jäsenmaksulomaketta ei lähetetä.

Jäseneksi voit liittyä lähettämällä "Liity jäseneksi"-painikkeella olevalla lomakkeella.  Jäseneksi liittyessä tulee Sinun ilmoittaa nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi.Kun ilmoittaumisesi on vastaanotettu , jäsensihteeri lähettää sinulle kuluvan vuoden Pihapiiritiedotteen.Maksettuasi jäsenmaksun olet oikeutettu osallistumaan seuran toimintaan ja voit halutessasi liittyä Facebook ryhmään.

Jäsenetuina puutarhaseura tarjoaa yhdistyksen jäsenille matkat 20 euroa/matka edullisemmin kuin ei-jäsenille. Myös retkillä saattaa olla extra-jäsenetuja.

Pääsääntönä on, että koulutukset järjestetään jäsenille maksutta. Mikäli tilaisuuksiin liittyy tarjoilua , siitä veloitetaan tapauskohtaisesti  osallistujilta.

Jos olet jo jäsen,etkä ole saanut Pihapiiritiedotetta ilmoita siitä jäsensihteerille seuran sähköpostiin  puutarhaseura4@gmail.com Jäsenyytesi pysyy voimassa, kun maksat jäsenmaksun vuosittain eräpäivään mennessä.